Reklamacje i zwroty

 

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może dokonać zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli:

  • Towar nie był używany, uszkodzony ani nie został w żaden sposób zniszczony.
  • Zwracane towary muszą być kompletne z oryginalnym opakowaniem
  • Proszę dołączyć do przesyłki wypełniony formularz zwrotu- reklamacji 

W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać  NA KOSZT WŁASNY na adres:

Ogród Centrum s.c.

30-552 Kraków, ul.Wielicka 115

 

UWAGA:

  • Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
  • Równowartość towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie Ci zwrócona niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, nie później jednak niż w terminie czternastu dni kalendarzowych.
  • Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi

    Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, możesz skorzystać, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora) lub z uprawnień przysługujących od sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową.

    W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji w sklepie. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru, pod warunkiem zawiadomienia sklepu o niezgodności w ciągu 2 (dwóch) miesięcy od jej wykrycia.
    W takim przypadku reklamowany towar prosimy odesłać przesyłką pocztową na adres:

    Ogród Centrum s.c.  30-552 Kraków, ul.Wielicka 115

    Sklep, najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Cię o dalszym postępowaniu.

    W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci równowartość ceny towaru.

    Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

    Infolinia dotycząca reklamacji i zwrotów - kom. 509529796 od pon. - pt. od 09.00 do 17.00.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl